Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 01 вересня 2023 року і закінчується 31 травня 2024 року
З 01 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у ЗДО проводиться оздоровлення дітей.
В закладі функціонує 10 груп:
- 2 групи - для дітей раннього дошкільного віку (2-3 роки);
- 2 групи - для дітей молодшого дошкільного віку (3-4 роки);
- 3 групи - для дітей середнього дошкільного віку (4-5 років);.
- 3 групи - для дітей старшого дошкільного віку (5-6 років).
Серед них:
- 1 інклюзивна група для дітей середнього дошкільного віку (4-5 років)
- 2 інклюзивні групи для дітей старшого дошкільного віку (5-6 років);
ЗДО № 94 здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. Чітко визначена мета планування та методичні орієнтири допомагають поступово ефективно організувати діяльність дошкільників. У освітньому процесі закладу дошкільної освіти використовуються такі основні форми організації дітей:
- організована діяльність (заняття);
- ігри;
- самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.);
- індивідуальна робота;
- спостереження;
- дослідницька діяльність;
- свята та розваги.
УКРАІНСЬКО-ПОЛЬСЬКИЙ ПРОЕКТ «ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ».
В травні 2023 року пройшов тренінг під керівництвом практичних психологів Лілії Соляник ЗДО №146 «Вербичка» та Антоніни Іскра ЗДО №130 «Казка» Запорізькоі міськоі ради.
Надані матеріали в методичному посібнику «Психологічна підтримка для дошкільнят»та Презентація до проекту висвітила зміст цього методичного посібника.
З метою розповсюдження матеріалів даного проекту в ЗДО№94 «Перлина» 16 жовтня пройшов тренінг з педагогами з зазначеної теми.
Тренінг розрахований на те, щоб торкнутися теми, яка на сьогоднішній
день є досить актуальною. В роботі з педагогами були використані матеріали досвіду роботи украінсько-польського проекту
«Психологічна підтримка для дошкільнят». Основними напрямками роботи були наступні:
1. «Триєдина модель мозку Поля Макліна».
2. «Ключові потреби людини та умови для благополуччя дитини».
Вправа «Моі потреби: матеріальні і духовні».
3. «Шкала стресу. Психологічна допомога».
Вправи: «Обійми метелика»;
«Заземлення»;
«Самозаспокоєння та регуляція»;
«Зв'язок з ресурсами».
4. «Використання ресурсів з метою підвищення самопочутя».
Вправи: «Мій стан, моі ресурси» Перелік ресурсіву дорослих, перелік ресурсів у дошкільнят. Робота з таблицею.
Гра «Асоціативна гра» з метою розслаблення, надання волі асоціаціям та отримання позитивних емоцій.
5.Рефлексія. «Яких успіхів я досяг сьогодні?» за допомогою асоціативноі гри ГОКО НОКО».
«Чи справдились мої очікування?»
По закінченню тренінга пройшла бесіда з педагогами для обговорення інформаційного та практичного змісту, значення та застосування в роботі з дітьми та дорослими.