2023-2024 навчальний рік

          Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 01 вересня 2023 року і закінчується 31 травня 2024 року

З 01 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у ЗДО проводиться оздоровлення дітей.

В закладі функціонує 10 груп:

- 2 групи - для дітей раннього дошкільного віку (2-3 роки);

- 2 групи - для дітей молодшого дошкільного віку (3-4 роки);

- 3 групи - для дітей середнього дошкільного віку (4-5 років);.

- 3 групи - для дітей старшого дошкільного віку (5-6 років).

Серед них:

- 1 інклюзивна група для дітей середнього дошкільного віку (4-5 років)

- 2 інклюзивні групи для дітей старшого дошкільного віку (5-6 років);

            ЗДО № 94 здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. Чітко визначена мета планування та методичні орієнтири допомагають поступово ефективно організувати діяльність дошкільників. У освітньому процесі закладу дошкільної освіти використовуються такі основні форми організації дітей:

- організована діяльність (заняття);

- ігри;

- самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.);

- індивідуальна робота;

- спостереження;

- дослідницька діяльність;

- свята та розваги.

УКРАІНСЬКО-ПОЛЬСЬКИЙ ПРОЕКТ  «ПСИХОЛОГІЧНА  ПІДТРИМКА ДЛЯ  ДОШКІЛЬНЯТ».

В травні 2023 року пройшов тренінг під керівництвом  практичних психологів  Лілії Соляник ЗДО №146 «Вербичка» та Антоніни Іскра ЗДО №130 «Казка» Запорізькоі міськоі ради.

     Надані матеріали в методичному посібнику «Психологічна підтримка для дошкільнят»та Презентація до проекту висвітила зміст цього методичного посібника.

  З метою розповсюдження матеріалів даного проекту в ЗДО№94 «Перлина» 16 жовтня пройшов тренінг з педагогами з зазначеної теми.

Тренінг розрахований на те, щоб торкнутися теми, яка на сьогоднішній

день є досить актуальною. В роботі з педагогами були використані матеріали досвіду роботи украінсько-польського проекту

 «Психологічна підтримка для дошкільнят».  Основними  напрямками  роботи були наступні:

1.     «Триєдина модель мозку Поля Макліна».

2.     «Ключові потреби  людини та умови для благополуччя дитини».

Вправа «Моі потреби:  матеріальні і духовні».

3.     «Шкала  стресу. Психологічна допомога».

Вправи: «Обійми метелика»;

«Заземлення»;

«Самозаспокоєння та регуляція»;
 «Зв'язок з ресурсами».      

4.     «Використання ресурсів з метою підвищення самопочутя».

Вправи: «Мій стан, моі ресурси» Перелік ресурсіву дорослих, перелік ресурсів у дошкільнят. Робота з таблицею.

Гра «Асоціативна гра» з метою розслаблення, надання волі асоціаціям та отримання позитивних емоцій.

5.Рефлексія. «Яких успіхів я досяг сьогодні за допомогою асоціативноі гри ГОКО НОКО».

«Чи справдились мої очікування

 

По закінченню тренінга пройшла бесіда з педагогами для обговорення  інформаційного та практичного змісту, значення та застосування в роботі з дітьми та дорослими.